Aktuálně

Domů   /   RAKO publikace získala Zlatý středník

RAKO publikace získala Zlatý středník

02. 05. 2014
RAKO publikace získala Zlatý středník

PR Klub ve 12. ročníku soutěže Zlatý středník ocenil 24. dubna 2014 nejlepší firemní publikace určené k představení společnosti či značky.

Druhé místo v kategorii Nejlepší firemní katalog/profil/výroční zpráva získala publikace RAKO HISTORIE OD ZALOŽENÍ 1883 DO SOUČASNOSTI, kterou vydala k 130. výročí značky RAKO společnost LASSELSBERGER, s.r.o.

LASSELSBERGER, s.r.o. zachovává a rozvíjí tradici české značky RAKO, která oslavila v loňském roce 130. výročí svého vzniku. „Společnost LASSELSBERGER, s.r.o. se snaží vycházet z dobrých tradic značky RAKO a zároveň držet se světem krok v rozvoji moderních technologií a současného designu. Dobrá značka a respekt k jejím tradicím je svým způsobem nadstavba, která dává firmě šanci odlišit se od průměru. My jsme ale přesvědčeni, že návrat k tradicím, které dobrá značka reprezentuje, je jednou z cest, jak v současnosti obstát. Proto jsme vydali publikaci RAKO 130 let, do které jsme zapsali osudy a uložili klenoty značky RAKO,“ dodává Petr Machoň, ředitel marketingu.

Publikace popisuje vývoj značky RAKO od historie až po současnost. Kniha se setkala s velkým ohlasem u klientů, dodavatelů, ale i ostatních spolupracujících firem. Ocenili ji například i významní klienti v Hotelu Imperial, Na Poříčí, kde je keramická výzdoba RAKO všudypřítomná.

zdroj: www.rako.cz